Cover foto

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Oferta soSNOW

Wybieramy miejsca, które gwarantują śnieg i dobre warunki do uprawiania sportów. Cześć z nich to znane i lubiane kurorty (Livigno, Risoul, Val di Sol), jednak mamy także mniej popularne, np. Pra Loup, które według nas są godne uwagi.
Na każdym naszym wyjeździe są instruktorzy którzy uczą jazdy na każdym poziomie zaawansowania.
Specjalizujemy się w realizacji wyjazdów autokarowych, a dzięki współpracy z największymi przewoźnikami w kraju możliwy jest komfortowy dojazd z większości miasta w Polsce. Oferujemy przejazdy autokarami w najwyższym standardzie z bezprzewodowym Internetem na pokładzie. Jednak w naszych ofertach możesz postawić na dojazd we własnym zakresie, co gwarantuję zniżkę cenową.

Umowa i płatności

Powyżej 30 dni do wyjazdu:
- zaliczkę należy wpłacić w ciągu 2 dni od złożenia rezerwacji,
- pozostałą kwotę na 30 dni przed wyjazdem.
Poniżej 30 dni do wyjazdu:
- całą kwotę należy wpłacić w ciągu 2 dni od złożenia rezerwacji.
Poniżej 7 dni od wyjazdu:
- całą kwotę należy płacić w dniu rezerwacji oraz przesłać potwierdzenie na bok@student.travel.pl bądź dokonać płatności opcjami przelewów błyskawicznych (PayU, Klarna)
W Panelu klienta wybierz zakładkę “Rozliczenie” i preferowany rodzaj płatności. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami. Metody płatności:

- Klarna - płatność księgowana jest automatycznie (bez prowizji).
- PayU - płatność księgowana jest automatycznie (prowizja 2 PLN).
- Przelew tradycyjny - płatność księgowana do 5 dni (bez prowizji - link do płatności generowany w Panalu Klienta).

Brak wpłaty W przypadku braku terminowej płatności rezerwacja zostanie anulowana. Ponowna rezerwacja tego samego wyjazdu nie będzie możliwa. W celu przywrócenia / zmiany rezerwacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Pamiętaj: jeśli pominiesz jakiś krok płatności lub skopiujesz numer konta do przelewu tradycyjnego płatność nie zostanie zaksięgowana.
Tak. Zgodnie z Ustawą o usługach turystycznych (Artykuł 14, punkt 3), każdy klient biura turystycznego biorący udział w imprezie turystycznej organizowanej przez touroperatora musi posiadać ubezpieczenie KL i NNW. Ubezpieczenie to jest poza ceną podstawową i jest obowiązkowe.
Jeżeli popełniłeś błąd albo chcesz coś zmienić w rezerwacji skontaktuj się z nami, a zaktualizujemy Twoje dane.
Faktury VAT wystawiamy po zakończonym wyjeździe. Będą one dostępne w Panelu Klienta.

👍 Na wyjeździe

Charakterystycznym punktem naszych wyjazdów jest nasz program, a przede wszystkim imprezy tematyczne. W czasie każdego turnusu proponujemy aktywności, w czasie których dzieje się naprawdę dużo. Zawsze staramy się, by nasi uczestnicy nie nudzili się na wyjazdach oraz, by każdy z Was znalazł taką formę rozrywki jaka mu odpowiada najbardziej. Jednak nic nie jest obowiązkowe! To od Ciebie zależy, czy chcesz brać w nich udział. Nikogo nie zmuszamy do żadnej z proponowanych aktywności, ale oczywiście szczerze zachęcamy!
Nie, wystarczy ważny dowód osobisty.
Bardzo Was zachęcamy do wyrobienia takiej karty! Wszyscy nasi uczestnicy są ubezpieczeni w AXA także Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego nie jest konieczna, jednak naprawdę warto. Wyrobienie tej karty jest bezpłatne i zajmuje nie dłużej niż 15 minut, a przynosi bardzo dużo profitów. Wniosek o jej wypełnienie oraz szczegółowe informacje znajdziecie tutaj: https://www.ekuz.nfz.gov.pl/wypoczynek/wniosek-o-wydanie-ekuz