Cover foto

Rezerwacja krok po kroku

Krok pierwszy

Wybór oferty i kalkulacja

W celu dokonania wyboru wycieczki można skorzystać z wyszukiwarki na stronie głównej, dzięki której sprecyzujemy kryteria poszukiwania - np. kierunek, rodzaj wyjazdu, opcję transportu oraz miesiąc. Po potwierdzeniu parametrów pokaże się zawężona lista ofert - zgodna z wymaganiami, z której możemy wybrać najodpowiedniejszą dla siebie propozycję wyjazdu.

Wybór terminu i opcji zakwaterowania

Po wybraniu interesującej nas oferty, przechodzimy do zakładki wyboru terminu oraz opcji zakwaterowania. Szczegółowy terminarz dostępny jest na stronie każdego wyjazdu w zakładce CENA lub w prawym górnym rogu przy opcji "Rezerwuj" Po wyborze zakwaterowania klikamy KALKULACJA

Kalkulacja

Strona kalkulacji - czyli potwierdzamy wybrany pokój, ilość uczestników, miejsce odjazdu oraz ewentualne świadczenia dodatkowe.

Krok drugi

Potwierdzenie rezerwacji i płatności

Jeśli świadczenia się zgadzają przechodzimy do opcji KONTYNUUJ w prawym górnym rogu. . Po wprowadzeniu danych osobowych dopisujemy się do istniejącej grupy lub zakładamy nową. Więcej o grupach przeczytasz w WAŻNE INFORMACJE. Po poprawnym założenia rezerwacji dostaniemy potwierdzenie na adres email oraz sms na numer telefonu podany przy rezerwacji. Od razu prosimy o uiszczenie wymaganych opłat - zaliczki bądź całej kwoty za wyjazd. Rekomendujemy opcje  płatności online

Krok trzeci

Wypełnienie danych, preferencji i grupy

Po opłaceniu całej rezerwacji pojawi się w Panelu Klienta opcja odprawienia rezerwacji - czyli wprowadzenie danych innych osób z grupy. Odprawa jest niezbędną czynnością do wykonania przez Klienta przed rozpoczęciem wyjazdu.

Po założeniu rezerwacji, dokonaniu płatności należy wejść w swój Panel Klienta, wybrać interesującą nas rezerwację i w niej uzupełnić dane UCZESTNIKÓW - możemy tego dokonać samodzielnie ręcznie lub zapraszając ich mailowo do uzupełnienia.

W zakładce PREFERENCJE możemy określić czy nasza grupa jedzie nastawiona na odpoczynek czy zabawę - pomoże nam to w określeniu umiejscowienia w autokarze oraz hotelu.

Zakwaterowanie

Apartamenty

Apartamenty są częścią budynku, nie samodzielnym obiektem. Mają one swoich właścicieli, do których wymagań musimy się dostosować . Apartamenty składają się z przynajmniej dwóch pokoi (pokój dzienny i pokój sypialny, których może być więcej) i łazienki. Posiada aneks kuchenny (kuchenka elektryczna lub gazowa, lodówka, przybory kuchenne, sztućce, stoły i krzesła, czasem znajdziemy też piekarnik lub kuchenkę mikrofalową, a nawet zmywarkę do naczyń), który może być osobnym pomieszczeniem lub znajdować się w pokoju dziennym.

Studio

Studio to samodzielne, małe mieszkanie, które łączy w sobie: salon, sypialnię i aneks kuchenny jako jedno pomieszczenie z dodatkową łazienką w drugim, mniejszym pomieszczeniu.

Hotel

Podczas wyjazdów nocujemy w różnych obiektach noclegowych. Przeważnie są to hotele, hostele oraz apartamenty. Pokoje w hotelu w większości są dwu- lub trzyosobowych. Zazwyczaj pokój 3 osobowy to lokal 2 osobowy z dostawką (2+1). Hotelom ze względu na standard przyznawane są gwiazdki. Na przykład jedna gwiazdka przyznawana jest, gdy w pokoju znajduje się łóżko, szafa, szafka nocna i umywalka. Łazienka może być na zewnątrz pokoju.

Doba hotelowa

Ze względu na różne przepisy miejscowe, ORGANIZATOR podaje na stronie standaryzację obiektów wg lokalnych przepisów. W większości hoteli doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00, pokoje zaś trzeba opuścić do godziny 10.00. Doba hotelowa nie jest więc równoznaczna z dobą zegarową trwającą 24 godziny. Po wykwaterowaniu, pilot zawsze będzie w stanie pomóc w przechowaniu bagażu do momentu odjazdu. W przypadku imprez z dojazdem własnym należy stosować się do podanych w komunikacie wyjazdowym godzin przyjazdu do obiektu.

Opieka i realizacja programu

Pilot i instruktor

Pilot opiekuje się grupą w zakresie niezbędnym do realizacji wyjazdu (proszę pamiętać, iż podczas podróży samolotem a także autokarem (głównie na odcinkach krajowych) pilot nie zawsze towarzyszy grupie). Często na wyjazdach pełni również rolę instruktora SKI/SNB.

Rezydent

Jest osobą znajdującą się w miejscu wyjazdu przez cały sezon i odpowiada za techniczną organizację pobytu, transfery, spotkania informacyjne oraz współpracuje ściśle z pilotem wyjazdu. Prosimy także pamiętać, iż rezydent niekoniecznie będzie zakwaterowany w tym samym obiekcie, co UCZESTNICY. W sytuacjach awaryjnych dostepny jest pod podanym przez niego numerem telefonu (lub numerem lokalnego kontrahenta). Rezydent jest dostępny tylko w niektórych destynacjach. W przypadku braku takiej osoby jego rolę przejmuje pilot wyjazdu.

Inni przedstawiciele

Dodatkowo, podczas swej podróży UCZESTNICY mogą mieć kontakt również z innymi naszymi lokalnymi przedstawicielami, oddelegowanymi do sprawowania opieki nad grupą. Mogą to być m. in. miejscowi piloci, kierowcy autokarów, kontrahenci, personel linii lotniczych, hoteli i innych organizacji, z których współpracy ORGANIZATOR korzysta przy organizacji świadczeń turystycznych. Wszyscy oni są odpowiednio wykwalifikowani do wykonywania powierzonych im zadań. Zarówno pilot jak i rezydent są odpowiedzialni za właściwą i bezpieczną realizację imprezy. Zatem UCZESTNIK ma obowiązek bezwzględnie podporządkować się zaleceniom obsługi wyjazdu (w tym przewodnikowi, rezydentowi, pilotowi a w przypadku przejazdu lub przelotu odpowiednio: kierowcy lub personelowi linii lotniczych). Nieprzestrzeganie powyższego może spowodować konsekwencje dla UCZESTNIKA.

Wyżywienie

Wyżywienie własne

Opcja wyżywienia we własnym zakresie. Ten rodzaj jest przeznaczony zazwyczaj do wyjazdów z dostępnym na wyjeździe aneksem kuchennym.

BB - Śniadania

Śniadania - W większości ofert są to śniadania kontynentalne – to skromny posiłek złożony z reguły z pieczywa, nabiału lub dżemu (rzadko wędliny) oraz kawy lub herbaty. Śniadanie kontynentalne wzmocnione lub rozszerzone - jak wyżej, ale często z wędliną lub jogurtem i sokami. Śniadania w formie bufetu są nieco bogatsze i dają możliwość większego wyboru - zależy to jednak również od standardu hotelu. Czasami jednak nie różnią się one specjalnie od wzmocnionych śniadań kontynentalnych (w zakresie asortymentu), a różnią się jedynie sposobem podania. Należy pamiętać, że z restauracji nie wolno zabierać żadnych artykułów, gdyż jest to niemile widziane przez obsługę. Lepiej jest podchodzić do bufetu kilka razy, niż zostawiać coś na talerzu lub wynosić poza restaurację.

HB - 2 posiłki

Opcja ta oprócz śniadań wzbogacona jest o obiadokolacje. Obiadokolacja to gorący posiłek w porze kolacji, zwykle dwudaniowy. W niektórych ofertach wliczony w cenę – w niektórych możliwość dopłaty. Jeżeli nie ma możliwości dopłaty, oznacza to, że nie organizujemy obiadokolacji. Nie znaczy to jednak, że turysta nie będzie miał możliwości zjedzenia posiłku. W trakcie imprez objazdowych pilot daje czas wolny, jak również przedstawia propozycje okolicznych restauracji, Obiadokolacje mogą być organizowane w restauracjach hotelowych, jak również w mieście. Ilość gwarantowanych ofertą posiłków jest równa ilości zakupionych noclegów (chyba, że oferta precyzuje inaczej).

Napoje

Napoje – Przy śniadaniu (kawa, herbata, sok) są wliczone w cenę, przy obiadokolacjach z reguły są płatne dodatkowo – forma podawania jest uzależniona od lokalnego standardu.